İkibinlerin Gelinlik Modelleri ve Modası
Milenyumun başlangıcıyla genel tarzlar eski modadan etkilenmeye başladı. Temelde eski yılların tarzına benzemekle birlikte daima güncel ve yeni bir şeyler eklenmiş, özen gösterilmiş ve çok daha modern görünüme sahip.
90’ların yeni siluetleri artık klasik hale geliyor. Uzun, kısa, büyük, sıkı, asimetrik, vs.
İnsanlar hala tarz ve sosyal konumlarını giysileriyle ifade ediyorlar. Gelinlikler de bundan nasibini alıyor.
Düğün partisi konseptleri moda hale geldi. Hippi düğünleri, prenses düğünleri, Venedik kostümlü partiler, eğlenceli kumsal düğün törenleri ve diğerleri.
Gelinlikler de bunların tamamından etkileniyor ve törene davet edilen insanlarla birlikte düğün konseptinin tarzına uyması gerekiyor.
Yani genel veya popüler elbise yok. Rahat, son derece resmi, zarif, çılgın, vs. her şey olabilirler.
Aksesuarlar öncekilere göre daha ayrıntılı ve düğün konseptine eşlik ediyorlar. En çok gümüş kullanılmasına rağmen dediğimiz gibi her şey düğünün konseptine bağlı.
1974’ten günümüze moda endüstrisi pek çok değişim geçirdi ve özellikle hızlı ve güçlü bir büyüme yaşadı. DreamON gibi şirketler daima en üst konumda yer aldı. Tüm bu başarı markaları sayesinde, ilk mağazayı açtığı andan itibaren daima akım ve modaları takip eden; diğer pek çok ülkeyle birlikte Türkiye’nin her yerinde yüksek kaliteli gelinliklerle mutluluğun yayılmasını sağlayan ve şu anda DreamON adını alan proje ONUR sayesinde gerçekleşti.